REKRUTACJA

Dyrektor Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 1 w Osieku zamieszcza do wiadomości publicznej Zarządzenie Nr 7/2024 Wójta Gminy Osiek z dnia 11 stycznia 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli i klas pierwszych szkół podstawowych, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz treść uchwał określających kryteria rekrutacji na poszczególnych etapach postępowania.

 

 Treść zarządzenia nr 7/2024 Wójta Gminy Osiek w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli i klas pierwszych szkół podstawowych, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

 

Uchwała Nr XXVI/175/2017 Rady Gminy Osiek z dnia 9 marca 2017 r. w sprawie: określenia kryteriów na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Osiek oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów

 

 Uchwała Nr XXVI/176/2017 Rady Gminy Osiek z dnia 9 marca 2017 r. w sprawie: określenia kryteriów wraz z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym dla kandydatów do publicznych szkół podstawowych wraz z określeniem dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów

Wnioski o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego lub szkoły podstawowej będą dostępne na stronie internetowej oraz w sekretariacie szkoły.

 

Biblioteka szkolna serdecznie zaprasza do składania propozycji książkowych zakupów.
Jeszcze tylko do końca tygodnia czeka na Was lista zakupowa!

Nasza szkoła przystąpiła do innowacyjnego projektu edukacyjnego SZKOŁA ODPOWIEDZIALNA CYFROWO, którego celem jest wspieranie szkół we wdrażaniu nowych technologii i higieny cyfrowej w edukacji. Projekt jest realizowany przez Fundację     „DBAM O MÓJ Z@SIĘG”.    

SZKOŁA ODPOWIEDZIALNA CYFROWO to wspólnota uczniów, rodziców i nauczycieli, dla których wartością jest kształtowanie równowagi między korzystaniem z nowych technologii i świadomym tworzeniem realnych więzi poza przestrzenią Internetu. Troszcząc się o ów balans wpływamy pozytywnie na dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny całej społeczności szkolnej.       

dziemy rozwijali 7 obszarów Szkoły Odpowiedzialnej Cyfrowo:

  1. Dostęp do aktualnej i rzetelnej wiedzy o nowych technologiach i problemach wynikających z ich nadużywania.
  2. Kreatywne i bezpieczne włączenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w proces edukacji.
  3. Podejmowanie działań w zakresie profilaktyki e-uzależnień oraz działań edukacyjnych zmierzających do redukcji szkód wynikających z korzystania z zasobów sieci.
  4. Wspólne wypracowanie i wdrażanie zasad używania zasobów sieci na terenie szkoły.
  5. Tworzenie kultury świadomego bycia poza siecią.
  6. Nauka kompetencji przyszłości.
  7. Realizacja projektów odpowiedzialnych społecznie.

 

Jakich rezultatów się spodziewamy:

  1. Pozytywny wpływ na samopoczucie psychiczne i fizyczne oraz relacje z innymi uczniów, rodziców i nauczycieli.
  2. Zbudowanie wśród społeczności szkolnej prawdziwego obrazu nowych technologii opartego o rzetelną wiedzę.
  3. W szkole wdrożone są wspólnie wypracowane zasady higieny cyfrowej.
  4. Nowe technologie są regularnie wykorzystywane przez szkołę podczas zajęć z uczniami.
  5. Szkoła profesjonalnie wspiera w rozwiązywaniu problemów e-uzależnień oraz realizuje działania profilaktyczne.
  6. Wyłonienie liderów cyfrowych oraz twórców kreatywnych treści internetowych.
  7. Szkoła kładzie nacisk nie tylko na rozwój kompetencji cyfrowych, ale również kompetencje miękkich.
  8. Szkoła wspiera tworzenie kultury bycia poza siecią – zapewniającej balans alternatywy dla świata cyfrowego.
  9. Członkowie społeczności szkolnej współpracują z innymi instytucjami na rzecz lokalnej społeczności

 

Szczegółowe informacje  można znaleźć na stronie internetowej www.dbamomojzasieg