W drugim półroczu mijającego roku szkolnego, uczennice klasy IVb wzięły udział w zajęciach plastycznych zorganizowanych przez p. Agnieszkę Bielską w ramach innowacji pedagogicznej.

Zajęcia miały na celu zapoznanie uczniów z ideą i podstawami junk journallingu, jako sposobu na wykorzystanie starych lub znalezionych materiałów do tworzenia własnych notesów czy dzienników, jak również sposobami na dokumentowanie codziennych wydarzeń w formie artystycznego pamiętnika.  Połączenie ekologii i plastyki w ramach innowacji pedagogicznej dała uczennicom możliwość wyrażania siebie oraz rozwijania kreatywności przy jednoczesnym poznawaniu kwestii związanych z ochroną środowiska. Podczas zajęć wykorzystywane były z pozoru niepotrzebne rzeczy, które zazwyczaj wyrzucamy do śmieci. Otrzymały one „drugie życie” i w formie własnoręcznie wykonanego pamiętnika będą wykorzystywane do upamiętniania ciekawych życiowych wydarzeń, jakimi są m. in. wakacyjne wyjazdy.